dimarts, 11 de juny del 2013

VALORACIÓ DEL BLOG

Abans de  començar l'assignatura si que sabia de l'existència dels blogs, i de fet en seguia un parell, però mai m'hauria imaginat tenir-ne un de propi. 
Quan vaig haver de crear el blog, no ho veia molt clar, ho veia difícil i mal d’entendre, em pensava no me’n sortiria. Per això, el que vaig fer va ser mirar per internet diversos manuals per veure mem com es feien les diferents coses i a més em vaig guiar per els que les mestres ens penjaven a l’assignatura. Tot i seguir els manuals, al principi trobava que era una eina bastant complicada d’emprar i no sabia si en sabria.
A poc a poc, em vaig anar familiaritzant amb aquesta eina interactiva, i realment puc dir que m’ha estat molt enriquidora, tot i que encara em falta bastant per saber-la emprar del tot.
El que m’ha permès el blog és compartir les meves reflexions, bones pràctiques, les meves creences, el meu projecte de millora,etc, i així els meus companys podien llegir-ho i saber un poc més del meu procés d’aprenentatge i el meu dia a dia a les pràctiques, però aquests a més podien comentar-ho.
Al blog, també m’ha servit per realitzar diferents entrades que m’han ajudat a veure el meu recorregut com a practicant, i per reflexionar sobre aspectes que d’altra manera no ho hauria fet.

Actualment ja penso que el blog és una gran eina útil per compartir idees, pràctiques, creences amb l’altra gent, i per això m’estic plantejant tenir-ne un quan sigui docent. 


1.1.           (Per fer aquesta entrada he emprat la competència 1.2 ja que he reflexionat i ponderat sobre el blog per tal de dur a terme una bona actuació professional ). 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada